خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۹۰۵۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

ورود سرمایه‌گذاران بزرگ به بازار اتریوم/ بازیابی بلندمدت یا افزایش کوتاه‌مدت قیمت اتریوم؟

ورود سرمایه‌گذاران بزرگ به بازار اتریوم/ بازیابی بلندمدت یا افزایش کوتاه‌مدت قیمت اتریوم؟

روند علاقه سرمایه‌گذاران خرد و بزرگ به رمز ارز اتریوم (ETH) همچنان افزایشی است.

به گزارش تجارت‌نیوز، اتریوم (ETH) به تازگی شاهد جذب بسیاری از سرمایه‌گذاران بوده است. این مسئله منجر به افزایش قیمت این ارز دیجیتال شده و بحث‌هایی در مورد پتانسیل رشد بلندمدت آن برانگیخته است.

آخرین اقدامات نهنگ‌های اتریوم

اخیرا فعالیت تعداد قابل توجهی از نهنگ‌های بزرگ در بازار اتریوم مشاهده شده است که نشان‌دهنده علاقه قوی سرمایه‌گذاران نهادی به این ارز دیجیتال است. طبق داده‌هایی از Lookonchain، یک نهنگ بزرگ اتریوم به تازگی با خرید مقدار زیادی اتر، وارد پوزیشن خرید در جفت ارز ETH/BTC شده است. این سرمایه‌گذار 2301 (WBTC)  به ارزش تقریبی 119.75 میلیون دلار را از AAVE قرض گرفته و آن را به 41,947 اتر تبدیل کرده است.

علاوه بر این، در سه روز گذشته، همین نهنگ 35 میلیون دلار برای خرید 10,952 اتر به قیمت 3,196 دلار خرج کرده است. سرمایه‌گذاری‌های بزرگ مقیاس توسط بازیگران نهادی می‌توانند اعتماد به بازار اتریوم را افزایش داده و سایر سرمایه‌گذاران را به پیوستن به بازار تشویق کنند.

ورود سرمایه‌گذاران خرد

تنها نهنگ‌ها نیستند که اقدام به خرید می‌کنند؛ سرمایه‌گذاران خرد نیز علاقه رو به رشدی نسبت به اتریوم نشان می‌دهند. داده‌ها از Santiment نشان می‌دهد که آدرس‌هایی که بین 0.001 تا 1 اتر نگهداری می‌کنند، مقادیر زیادی از این رمز ارز را جمع‌آوری کرده‌اند. این علاقه مضاعف از سوی سرمایه‌گذاران نهادی و خرد نشان‌دهنده سنتیمنت مثبت در غالب فضای بازار رمز ارز نسبت به اتریوم است.

افزایش قیمت ارزهای دیجیتال

افزایش علاقه سرمایه‌گذاران منجر به افزایش قیمت اتریوم از سطوح کف پیشین آن شده است، به طوری که ETH  در زمان نگارش این گزارش در قیمت 2,988 دلار معامله می‌شود. این سطح قیمتی نشان‌دهنده افزایش 6.08 درصدی اتریوم طی 24 ساعت گذشته است.

افزایش اخیر قیمت اتریوم همچنین گمانه‌زنی‌ها را نیز در مورد  ETF‌های این ارز دیجیتال تقویت کرده و به رونق بازار کمک کرده است. با این حال، با وجود افزایش قیمت، نسبت MVRV در اتر همچنان منفی است، به این معنی که بیشتر دارندگان هنوز سودی از روند فعلی نبرده‌اند. این موضوع نشان می‌دهد که بسیاری از دارندگان ممکن است منتظر افزایش بیشتر قیمت قبل از هرگونه اقدام به فروش اتریوم باشند.

لیکوئید شدن پوزیشن‌های کوتاه

علاوه بر افزایش قیمت، تعداد زیادی از موقعیت‌های کوتاه مدت در اتریوم لیکوئید شده‌اند که مقدار آن‌ها به مبلغ 33.02 میلیون دلار می‌رسد. این میزان لیکوئیدیتی در اتریوم به سرعت روند بازگشتی اتریوم کمک کرده است.

در سمت دیگر، افزایش اخیر در قیمت اتریوم به همراه فعالیت قابل توجه سرمایه‌گذاران بزرگ و خرد، توجه بسیاری را به پتانسیل بازیابی بلندمدت و نوسانات کوتاه‌مدت در اتریوم جلب کرده است. در حالی که افزایش قیمت و علاقه سرمایه‌گذاران نشانه‌های مثبتی در چشم‌انداز اتریوم ایجاد کرده است، بازار همچنان پویا و غیرقابل پیش‌بینی باقی مانده است.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.