خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۹۴۴۲

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

پیش بینی بنیان گذار ترون از احتمال تصویب صندوق ETF اتریوم

پیش بینی بنیان گذار ترون از احتمال تصویب صندوق ETF اتریوم

جاستین سان نسبت به تایید صندوق ETF‌ اتریوم اسپات ابراز تردید کرده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، انتظارات برای تایید صندوق ETF اسپات اتریوم از سوی کمیسیون بورس و اوراق بهادار ایالات متحده (SEC) کاهش یافته است. جاستین سان، بنیان‌گذار شبکه ترون، پیش بینی قابل توجهی در مورد چشم‌اندازهای تنظیمی این صندوق‌ها ارائه داده که نشان می‌دهد تایید آنها تا موعد مقرر ماه مه بعید است.

عدم قطعیت پیرامون صندوق ETF‌ اتریوم

انتظارات برای تایید ETF‌های اسپات اتریوم در ابتدای سال جاری بالا بود، اما با نزدیک شدن به تاریخ تصمیم‌گیری ۲۳ مه، بدبینی درباره تایید SEC در صنعت رمز ارز شدت یافته است.

جاستین سان، بنیان‌گذار شبکه ترون، درباره احتمال تایید ETF‌های اسپات اتریوم از سوی SEC در ماه آینده اظهارنظر منفی کرده است. او تاکید کرده صنعت رمز ارز همچنان باید بر آموزش طولانی‌مدت با مقامات تنظیم‌کننده تمرکز کند تا درک آنها از فناوری رمز ارزی را بهبود بخشد.

سان گفت: «به نظر من، ETF اتریوم در ماه مه تایید نخواهد شد. صنعت ارز دیجیتال همچنان باید بر آموزش طولانی‌مدت مقامات تنظیم‌گر تمرکز کند تا به آنها کمک کند رمزارزها را درک کنند.»

تردید‌های بیشتر از سوی چهره‌های برجسته صنعت

تردید‌های سان را سایر چهره‌های برجسته در فضای رمز ارز نیز تکرار کرده‌اند. نیت گراسی، رئیس ETF Store، نیز به شک و تردید در مورد تایید محصولات اسپات اشاره کرده و کاهش تعامل SEC با صادرکنندگان ETF  اسپات اتریوم را نسبت به تعاملات قبلی یادآوری کرده است.

گراسی احتمال دو نتیجه برای ETF‌های اسپات اتریوم را تایید می‌کند؛ تایید صندوق‌ها از سوی کمیسیون یا تشدید اقدامات قانونی.

کاهش شدید احتمال تایید صندوق اتریوم

احتمال تایید ETF‌های اسپات اتریوم در ماه مه از زمان درخواست اولیه به‌شدت کاهش یافته است. داده‌ها از Polymarket نشان می‌دهند احتمال تایید صندوق‌ها در حال حاضر تنها 11 درصد تخمین زده شده است، این رقم در تضاد شدید با ۷۶ درصدی است که برای تایید ETF‌های اسپات بیت کوین در ژانویه اندازه‌گیری شده بود.

اریک بالچوناس، تحلیلگر بلومبرگ، احتمال تایید خود را به ۳۵ درصد کاهش داده است، که از پیش‌ بینی اولیه او در فوریه ۷۰ درصد پایین‌تر است. با وجود کاهش احتمالات تا موعد ماه مه، بالچوناس همچنان نسبت به چشم‌انداز بلندمدت تایید ETF‌های اسپات اتریوم خوش‌بین است و دلایل مختلفی برای احتمال تایید نظر خود ارائه می‌دهد.

در پایان باید گفت، با نزدیک شدن موعد تایید ETF‌های اسپات اتریوم، بدبینی نسبت به پذیرش SEC در میان کارشناسان صنعت همچنان ادامه دارد. پیش‌ بینی جاستین سان به همراه نظر سایر شخصیت‌ها، نشان‌دهنده عدم قطعیت مداوم در مورد سرنوشت تنظیمی ETF‌های اسپات اتریوم در کوتاه‌مدت است.

اخبار حوزه رمزارزها را در صفحه ارز دیجیتال تجارت‌نیوز بخوانید.

سلب مسئولیت: همانطور که بر همگان روشن است، ورود به معاملات در هر نوع بازاری نیازمند دانش و تجربه‌ی کافی است. این گزارش توسط تجارت‌نیوز تنها در راستای تحلیل داده‌ها و اخبار مربوطه است و این مجموعه هیچ‌گونه پیشنهادی برای هر نوع معامله‌ای به خوانندگان محترم، ارائه نمی‌دهد.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.