خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۸۷۴۵

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

تهران من خاموش خواهد شد / سامانه‌ای که دیگر در دسترس نخواهد بود

تهران من خاموش خواهد شد / سامانه‌ای که دیگر در دسترس نخواهد بود

بر اساس پیامی که در اپلیکیشن تهران من به کاربران نشان داده می‌شود، این اپلیکیشن به‌زودی غیرفعال خواهد شد.

به گزارش تجارت‌نیوز، از تاریخ پنجم خردادماه اپلیکیشن تهران من از سرویس‌دهی خارج می‌شود و دیگر خاموش خواهد شد. در ادامه این پیام آمده است از این پس، خدمات ارائه‌شده در این اپلیکیشن، از طریق سوپراپلیکیشن شهرزاد به شهروندان پایتخت عرضه خواهد شد.

تهران من چرا روشن شد؟

اپلیکیشن تهران من که با نام مای تهران نیز شناخته می‌شد، به عنوان درگاه خدمات شهری از سوی شهرداری تهران یاری‌رسان شهروندان تهران بود. این برنامه با هدف تسهیل امور مختلف شهروندی طراحی و برای ایجاد بستری هوشمند به منظور تعامل با مدیران و مسئولان شهری ایجاد شد.

طیف وسیعی از خدمات با این اپلیکیشن قابل‌ ارائه بود. در حوزه حمل و نقل، کاربران یا شهروندان می‌توانند اقدام به رزرو یا خرید بلیت مترو یا اتوبوس کنند. همچنین می‌توانند با چک کردن نقشه ترافیکی شهر، در وقت خود صرفه‌جویی کنند. مسیریابی هم امکانی بود که به شهروندان عرضه می‌شد. 

در حوزه خودرو نیز اپلیکیشن تهران من امکان پرداخت عوارض خودرو را به دست می‌داد. همچنین قابلیت استعلام خلافی در بستر این اپلیکیشن وجود داشت؛ لیستی بلند از خدماتی که در وقت و انرژی افراد صرفه‌جویی می‌کرد. کاربران حتی می‌توانستند برای معاینه فنی خودرو خود نیز نوبت رزرو کنند. پیگیری فرایند صدور گواهینامه نیز از دیگر امکانات اپلیکیشن تهران در حوزه خودرو به حساب می‌آمد. 

در بخش املاک افراد می‌توانستند با استفاده از اپلیکیشن تهران من، قبوض خود را به صورت آنلاین پرداخت کنند. از سویی با مشاهده سوابق پرداخت و استعلام عوارض به امور خود رسیدگی کنند. صدور و تمدید پروانه‌های ساختمانی از دیگر خدماتی بود که به وسیله اپلیکیشن تهران من که از سوی شهرداری تهران طراحی شده بود، به کاربران ارائه می‌شد. 

ثبت درخواست‌‌های مردمی، صحت‌سنجی املاک و واحدهای مسکونی از جمله خدماتی بود که در اپلیکیشن تهران من ارائه می‌شد.

تهران من خاموش خواهد شد

photo_2024-05-01_10-58-13

 با استناد به پیامی که اپلیکیشن تهران من به کاربران خود به‌تازگی نشان می‌دهد، این اپلیکیشن از تاریخ پنجم خرداد از دسترس و سرویس‌دهی خارج خواهد شد و به‌‌زودی غیرفعال می‌شود. خدمات ارائه‌شده در این اپلیکیشن قرار است به‌زودی از طریق سوپراپ شهرزاد به شهروندان و کاربران عرضه شود. 

اخبار حوزه استارتاپ و فناوری اطلاعات را در صفحه استارتاپ تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.