خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۸۸۷۸

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد؛

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ «آ س پ» ریخت! (اینفوگرافی)

بیشترین و کمترین بازدهی نمادهای بازار سهام هفته دوم اردیبهشت ۱۴۰۳/ «آ س پ» ریخت! (اینفوگرافی)

بررسی بازدهی نمادهای بازار سهام در هفته دوم اردیبهشت نشان می‌دهد، سهام لابسا در این هفته با رشد 27 درصدی، بیشترین بازدهی و آ س پ با افت 20 درصدی، کمترین بازدهی را کسب کردند.

به گزارش تجارت‌نیوز، بررسی بازدهی نمادهای بازار سهام در هفته دوم اردیبهشت 1403 نشان می‌دهد که سهام لابسا توانسته است در این هفته با رشد 27 درصدی، بیشترین بازدهی را به ثبت برساند و با ارزش 1،255 تومان معامله شود.

وتوس و حپترو نیز دیگر سهم‌هایی بودند که در این هفته بازدهی مثبتی از خود بر جای گذاشتند؛ به نحوی که این دو سهم در این هفته به ترتیب 23 و 22 درصد افزایش قیمت داشتند. به این ترتیب در پایان معاملات این هفته وتوس به قیمت 1،981 و حپترو به 3،647 تومان رسیدند.

بورس-بیشتر

کمترین بازدهی نمادها در هفته دوم اردیبهشت

در طرف مقابل اما در جریان بررسی بازدهی نمادهای بازار سهام، روشن شد که ارقام ریزش سهم‌های کم‌بازده، کمتر بوده است؛ به طوری‌که آ س پ و فزر با افت 20 درصدی بیشترین کاهش قیمت را میان رقبای خود در بازار سهام ثبت کرد. تاپکیش نیز دیگر سهم کم‌بازده هفته دوم اردیبهشت بود و با کاهش 15 درصدی به 359 تومان رسید. همچنین توریل و کارام نیز در این هفته 14 درصد افت قیمت داشتند و قیمت 556 و 450 تومان را روی تابلو ثبت کردند.

بورس-کم

گزارش‌های بیشتر را در صفحه بازار سرمایه تجارت‌نیوز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.