خبر فوری:

خبر مهم:

کد مطلب: ۹۰۹۵۹۲

آیا مردان ترکیه هر کدام ۱۵ شریک جنسی دارند؟

آیا مردان ترکیه هر کدام 15 شریک جنسی دارند؟

نماینده مجلس ادعا کرده هر مرد در ترکیه ۱۵ شریک جنسی دارد! آیا واقعا این حرف درست است؟

به گزارش تجارت‌نیوز، امیرحسین بانکی‌پور نماینده موافق لایحه حجاب، در مصاحبه با پایگاه خبری رجانیوز مدعی شد: «در ترکیه به عنوان یک کشور مسلمان به طور متوسط هر مرد با ۱۵ زن شریک جنسی است.»

معتبرترین رسانه‌هایی که به این موضوع اشاره داشتند، دیلی میل انگلیس بوده که منبع هر دوی آنها سایت آمار جهانی «World Population Review» است که در گزارشی، میانگین تعداد شرکای جنسی در سال ۲۰۲۴ بر اساس کشورها را منتشر کرد. در این گزارش شرکای جنسی جامعه ترکیه ۱۴.۵ اعلام شده است.

همچنین با دنبال کردن سایت  «World Population Review» و بررسی منابع این سایت، به سایت  statista  و مطلبی در سال 2005 خواهیم رسید. این در حالی است که همین سایت در سال 2010 در مطلبی اعداد کاملا متفاوتی (5.3 برای ترکیه) را لیست کرده است!

هم‌زمان با انتشار خبر فوق در سایت WPR ، روزنامه Akdeniz Gerçek ترکیه در این آمار خدشه وارد کرد و نوشت :‌‌ «در مورد روش‌های جمع‌آوری و قابل اعتماد بودن چنین آماری، اختلاف نظرهای مختلفی وجود دارد.»

نتیجه‌گیری: بر اساس بررسی انجام شده و تناقضات موجود، منبع قابل اتکایی برای ادعای مورد بررسی یافت نشد. لذا ادعای «هر مرد ترکیه ۱۵ شریک جنسی دارد»، غیرقابل اثبات ارزیابی می‌شود.

منبع : فکت پرس

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.