کد مطلب: ۹۰۸۴۱۶

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۱۰ اردیبهشت ۱۴۰۳/ دلار در منطقه حساس درجا زد

قیمت دلار امروز 10 اردیبهشت 1403/ دلار در منطقه حساس درجا زد

قیمت دلار امروز با روند کاهشی بازگشایی شد؛ اما در ادامه معاملات با افزایش ۱۵۰ تومانی به محدوده قیمتی روز قبل برگشت. معامله‌گران معتقدند جدال بین بازارساز و بازار در منطقه‌ای حساس، قیمت این اسکناس را در روند رنج قرار داده است.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز با کاهش ۱۵۰ تومانی در کف کریدور ششم بازگشایی شد. عقب‌نشینی محدود قیمت دلار دوام چندانی نداشت و طولی نکشید که این اسکناس مسیر رفته را برگشت. دلار در لحظه نگارش این گزارش با قیمت روز گذشته و در پله پنجم و کف کریدور ششم در حال معامله است.

Screenshot 2024-04-29 at 12.15.10 PM

مقاومت قیمت دلار شکسته می‌شود؟

معامله‌گران معتقدند جدال بین سیاست‌گذار و دلار بر سر تغییر کریدور، داغ است و قیمت دلار برای برگشت به کریدور پایین‌تر مقاومت می‌کند. آنها معتقدند بازارساز دست بالا را دارد و طی ساعات آینده یا حتی فردا دلار کریدور پایین‌تر را تاچ خواهد کرد.

حواله و اسکناس دلار کاهشی شد

قیمت درهم امروز با کاهش ۱۲۰ تومانی با رقم ۱۶ هزار و ۳۸۰ تومانی در حال معامله است. تتر با کاهش ۲۵۰  تومانی کاهشی شد و در کف کانال ۶۱ هزار تومانی ایستاده است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش ۵۵۰ تومانی روی رقم ۷۶ هزار و ۷۰۰ تومانی ایستاده و یورو نیز روز دوشنبه با افت ۵۰۰ تومانی با رقم ۶۴ هزار و ۹۶۰ تومان در حال معامله است.

گفتنی است اسکناس و حواله دلار امروز برخلاف دو روز ابتدایی هفته، کاهشی شد. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۳۱۴ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۳۷۶ تومان عرضه شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز تجارت‌نیوز بخوانید.

 

 

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.