کد مطلب: ۹۱۱۷۶۷

«تجارت‌نیوز» گزارش می‌دهد:

قیمت دلار امروز ۲۹ اردیبهشت ۱۴۰۳ / قیمت دلار ۱۰۰۰ تومان ریزش کرد

قیمت دلار امروز 29 اردیبهشت 1403 / قیمت دلار 1000 تومان ریزش کرد

قیمت دلار امروز با کاهش هزار تومانی بازگشایی شد. این مقدار کاهش، قیمت دلار را در کانال هفتم کریدور پنجم نشاند و برخی از معامله‌گران را محتاط کرد.

به گزارش تجارت‌نیوز، قیمت دلار امروز با کاهش هزار تومانی در کریدور ۵۰ هزار تومانی عقب‌‌نشینی کرد. افت قیمت اسکناس دلار متاثر از ارزپاشی سیاست‌گذار است و این در حالی است که تقاضا در بازار ارز همچنان بالاست. در لحظه نگارش این گزارش، دلار در پله سوم کانال هفتم از کریدور پنجم نوسان دارد.

Screenshot 2024-05-18 at 12.16.14 PM

در روزهای گذشته برخی از فعالان بازار ارز، برگشت قیمت دلار در کریدور پنجم را پیش‌بینی کرده بودند. به اعتقاد آنها سیاست‌گذار در تلاش است قیمت دلار را مهار کند و اکنون که تقاضا چندان بالا نیست فرصت را مغتنم شمرده تا با دخالت در بازارهای همسایه، ارز در بازار تهران کاهشی شود.

گفتنی است امروز بازارهای جهانی در تعطیلات پایان هفته هستند و تحرکات قیمت طلا و رمزارزها در بازار ارز تاثیری نداشت.

قیمت درهم به کانال ۱۵ هزار تومانی برگشت

گفتنی است امروز قیمت درهم با کاهش ۲۲۰ تومانی به کانال ۱۵ هزار تومانی برگشت و با رقم ۱۵ هزار و ۸۴۰  تومانی در حال معامله است. تتر با افت ۸۰۰ تومانی با رقم ۵۷ هزار و ۹۰۰ تومانی در حال معامله است.

قیمت پوند انگلیس با کاهش  هزار و ۱۰۰ تومانی نسبت به آخرین معامله هفته گذشته روی رقم ۷۳ هزار و ۱۲۰ تومانی ایستاده و یورو نیز با کاهش هزار و ۲۰۰ تومانی در کانال ۶۲ هزار و ۷۰۰ تومانی معامله می‌شود.

شایان ذکر است اسکناس و حواله دلار امروز بدون تغییر بازگشایی شدند. اسکناس دلار با رقم ۴۴ هزار و ۸۶۸ تومان و حواله دلار با رقم ۴۱ هزار و ۸۹۴ تومان عرضه شد.

گزارش‌های بیشتر را در صفحه طلا و ارز بخوانید.

نظرات

مخاطب گرامی توجه فرمایید:
نظرات حاوی الفاظ نامناسب، تهمت و افترا منتشر نخواهد شد.